Pages

Friday, May 05, 2006

Aku pun dah lupa...

Malam tadi dapat sms dari Azie. Dia cakap dia nampak gambar Adib Irfan pakai kasut kat dalam The Star. Gambar Adib Irfan... pakai kasut... dalam The Star... gambar mana ni... bila masa pulak aku hantar kat The Star.

Lepas duk berbalas-balas SMS... plinggg... baru aku teringat.

Yup... aku ada hantar gambar kat The Star. Tapi dah berkurun aku hantar gambar tu. Gambar Adib Irfan pakai kasut pengantin masa kenduri kahwin Eni.

Pagi tadi tak sabar nak datang ofis... nak cari The Star hari Rabu. Cari kat ofis aku takde pun yang Clove Section. Nasib baik kat ofis Linda ada. Kalau tak, kena mintak tolong Azie scan. Hehehe.

Aku sendiri memang dah lupa pasal gambar ni.

Dapatlah voucher Sony Pictures berharga RM50. Rezeki Adib Irfan.


3 comments:

Anonymous said...

huhu best tuh.. untung adib. aritu pun menang gak.. wang beso wang beso...

mom2que said...

wahh masuk sok-kabar.. glemer glemer... :P

Wan A. Rafar said...

wah, seronoklah adib dan mamanya. tahniah.

 

Blog Template by YummyLolly.com