Pages

Thursday, June 04, 2009

entah apa yang ada dalam fikiran

hari ini hari khamis.

saya dengan rasa rajin datang ofis dengan kereta. nasib baik saya teringin nak parking kat dalam bangunan ofis saya walaupun rm10 kena bayar sebab saya baru basuh kereta petang semalam dan saya takut kalau parking kat depan ofis yang open space parking akan mengotorkan kereta saya itu kalau2 petang ni hujan walaupun kat situ hanyalah rm5.

konon nak beli roti sadwich telur & tuna kat kedai bawah ofis.

alamak... yenadey...

mana purse saya yang sudah kelihatan sangat usang. maklumlah dari saya belum kahwin lagi purse itu dah berkhidmat dengan jaya dan cemerlang untuk saya. saya memang amat menghargai purse cap 'kerbau koko' saya ini. alah, mesti tertinggal atas chest drawer dalam bilik saya ni sebab semalam kitoarang keluar kejap untuk membeli sesuatu.

nak makan tak risau sangat sebab saya boleh pinjam dari ofismate saya takpun kot2 linda nak belanja saya makan ke hari ini... belanjalah saya... belanjalah saya... kalau tanak ayam goreng berempah pak abu... kat pa.di pun saya tiada masalah. plan saya during lunch hour jugak terbantut konon nak terjah kl.cc takpun area2 s.g wan.g.

tapi sebab dah tau tak bawak purse ni... petang nanti mesti saya lagi cuak.

mudah2an perjalanan balik saya nanti dipermudahkan dan dipelihara oleh Allah SWT.
semoga benda2 yang tak diingini takkan berlaku. AMIN.

10 comments:

Mama 3H said...

puan rina ooi..aku pagi2 dah melantak nasi lemak komplek antarabangsa.lauk rendang daging & telur goreng & sambal yg mabelessss itu. dah 1thn lbh aku tak makan nasi lemak kt situ haha. so tak dapek la akak nk bolanjo yo. Kot nk wat loan dulu buleh..akak charge interest ek hahaha

iamja77 said...

jangan ko nanti kena hantar balik Indon dah...

rina said...

linda : alah.... nk suh ko belanja gak arini... tak kira... nak jugak.

ja : jangan kecoh2 buk... aku kaget ni... (kaget tu menatang apa ek... aku belasah jer)

s.y.a.m.i.m.i.e said...

aiyaaa...bowok keto xdok lesen ni...ish3...

Maia said...

baru teringat lesen kete dah mati 26/5 ari tu...

hhrrrmmm...

rina said...

syamimi : syyhhhh...

maya : ko ke... sat lagi p lah renew

KV said...

mcm kita bawak kete roadtax mati kan. Kalo tatau, rileks jer. Bila dh perasan, mmg gabra giler.

Mrs Amri said...

Yerla...pasal makan x kesah..blh buat loan ngan puan sri linda...psl xde lesen tuh...ic pun yer gak...hmm...mek indon la mu arinih.....

- tety - said...

gawat... gawat.... hahahh dah ler mcm2 plan tuh, nk terjah Sg wang la, klcc la...

rina said...

kv : betul... betul...

azie : sorang lagi... ibuk jangan buat saya macam ini buk...

tety : ada hikmah tu... xse bui aku abis duit. hehehe

 

Blog Template by YummyLolly.com