Pages

Friday, May 29, 2009

vroommmmmm

*updated : mak yang ingin bersiar2 di taman yang indah pun bagi award ini jugak kat saya. tq*

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

A. Copy badge "Blogger Friendship Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.



B. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
penganugerahan award ini oleh CY3.5 ibu 3 anak dan sekarang sedang mengandungkan anak no. 4. aktif ibu muda ni. boleh dikatakan setiap hari jumaat dia akan memboloskan diri dia ke pasar tani belakang th.e wel.d tapi sayang seribu kali sayang saya tak pernah pulak 'bertembung' dengan dia.


C. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)
1. baru saja membuntalkan diri dengan nasi lemak lauk sambal sotong dan sambal paru. seminggu sekali bolehlah layan. hari2 mau... parah.

2. pagi2 lagi saya telah menjadi singa. eeeiiii sekarang dah rasa menyesal tak sudah.

3. hati saya berbunga2 sebab baru tengok seketul lagi gambar yang sungguh cantik dan cun sekali.

4. hari ini saya plan nak ke pasar tani. saya nak carilah kelibat cik yan.

5. saya sekarang tidak berapa mempunyai mood untuk mengupdate blog.

6. dah 2 minggu saya mengabaikan tudung2 ikan bawal saya. suatu jangka masa yang agak lama tu.

7. saya teringin nak makan pulut durian. dapat pulak durian yang isi lembik... nikmat beb.

8. kalau makan pisang goreng pun saya lebih suka pisang yang lembik2.

9. incik suami saya cakap saya sekarang dah agak teror memasak. terangkat i tau. ni semua hasil dari kritikan dari dialah.

10. saya masih lagi suka 'nyetok' dengan incik suami.

D. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

dengan ini saya amatlah berbesar hati untuk menganugerahkan anugerah ini kepada...

1. mak yang mempunyai seorang anak yang gelenyar
2. mak buyung 16weeks
3. mak yang pipi dia dah pink sekarang
4. mak yang mana tailor dia bernama buyong
5. mak yang telah meroyan di jakel 2 hari berturut2
6. mak yang ada share dengan johnny depp

extra
7. mak yang makan kfc semalam
8. mak yang akan berjuang di medan perang
9. mak yang ingin bersiar2 di taman yang indah
10. mak yang akan menjadi surirumah tangga tak lama lagi
11. anak dara yang nampak orang muntah dalam komuter

6 comments:

kaezrin said...

aku dah buat ok...

cysev3n said...

mak pakai cloaking device hari ni.. kah kah kah..

s.y.a.m.i.m.i.e said...

oit....dh sume mak..tetbe teselit gak anak dara..wah..trase begitu mude i..hahaha...i dh dpt n wat la dis award..

rina said...

elin : aku baru pasan pagi td lps dh update entry ni.

cik yan : akan ku cari jua...

syamimi : kalu dh buat... tayah nk rajin2 buat dh.

wan said...

cis ni nak majuk ni, aku di tag sebagai pemain simpanan extra je.. haha

rina said...

wan : mana ada pemain simpanan. extra tu maknanya mendapat perhatian extra dari aku tau...

 

Blog Template by YummyLolly.com