Pages

Monday, May 18, 2009

jumaat lepas

tanak terkocoh2 jumpa kawan2 during lunch hour... saya buat keputusan drastik untuk mengapply halfday leave.



meja belakang saya telah membuatkan si Yati meroyan. kejap tgk orang tu makan chicken wing dia nak makan. tgk mamat botak makan pizza... dia nak order jugak.



lepas ni kita 'menyetan' yer...




my smokey eyes tak nampaklah...




happy jer muka orang tu sebab dah dapat barang yang dia inginkan.




kalau nak kelihatan jelita dan ayu... selalulah seru mentera MJ "pis pis kacang pis"

walaupun tak cukup ahli... tapi keseronokan dan kekecohan masih terasa. tety jelah kesian sebab setalah tawaf berkali2 masih tak dapat memboloskan cik kellynya... last2 dia pulang kembali ke ofis dengan kehampaan. eh eh untuk mengubat kehampaan dia telah memboloskan diri dia ke nichii.

5 comments:

- tety - said...

huhu tu la... hampa keciwa gue...
tp kalo aku cuti rs lg x leh nk g sana sbb armand demam lak... huhuh

iamja77 said...

so 4 sekawan ajelah ekk...

aku nampak yati sungguh kurus...

serba kelabu ko pada hari itu. cunzz.. i like!!!

rina said...

tety : damia deme ptg smlm... lama rasanya dio x deme.

ja : sama ayat pertama aku jumpa yati... eh ko dh kuruslah. tudung baru tu...

najmie adib said...

fewwiitt kat baju n tudung kelabu.hehehe..

rina said...

phewww sib baik fewitt kt baju & tudung jer...kalu fewwittt kt empunya badan... lu pikirlah seniri.... hahaha

 

Blog Template by YummyLolly.com