Pages

Friday, August 07, 2009

lintas lansung bersama ma.rfuza inti.p

tak sabar nak tunggu liputan keseluruhan berserta gambar2 dari wartawan buyung. masa dapat mms dia... ni may.a ka.rin... saya tak berapa jeles. jul.ita ais.yah yang suara slow giler macam nak keluar tanak keluar jer dari anak tekak pun ada... pun tak jeles sangat. ramai artis ada... saya buat2 tak baca mms/sms dia. tapi bila dapat sms... ma.wi dan e.kin pun ada. hati saya giler jeles. tatau kenapa sejak 2 menjak ni saya giler suka tengok laki bini glamour ni. suka sangat2.

selamat pengantin baru untuk...



siapa sangkakan... 2 sepupu mak buyung bertemu jodoh dengan adik beradik skru driver kru.

5 comments:

iamja77 said...

Hahahha rina... aku lintas langsung exclusive ngan ko malam nie melalui hp aku.

Aku pun ada perasaan mcm ko tau. Banyak2 orang, aku lagi kagum bila terlihat mawi dan ekin. Artis-artis lain aku tak heran. Nak je aku yg buyong nie bergambar ngan mawi.. hahahahha... tak malu betoi..

rina said...

hahaha... aku td dh nak wat video call ngan ko tau. tapi takut ko seganlah pulak. muahahaha. alah naper x bergambar ngan mawi n ekin... frust tau aku. hahaha. mesti sedondonkan doang.

Maia said...

ja..
takde kenduri lagi ke? kalau ade, ko bawak lah rina... sian aku tengok dia... sampai takleh tido malam tadi..

sambil2 ko bawak rina tu, ko bawak aku sekali..
kakakakka...

wan said...

kakak sambil ko bawak maya bawak aku sekali la ja.. last2 kena bawak semua MJ

lawas nyes walls papers barus mus odzss

rina said...

budak2 jeles : ampeh korang seme.

 

Blog Template by YummyLolly.com