Pages

Wednesday, October 15, 2008

Buku Muka

Kalau dulu pandang pun tanak. Tapi sekarang... aku dah jatuh chenta sama itu 'Buku Muka'. Boleh kata tiap2 hari aku pasti jenguk (nampak sangat aku banyak masa terluangkan... hahaha)

Dengan Facebook ni lah aku berjaya jejaki kawan2 aku yang dah lama lost contact. Seronok giler bila dapat jumpa walaupun hanya di alam cyber.

Aku berjaya 'bertemu' dengan kawan2 masa sekolah rendah. Ada muka yang aku masih ingat dan cam. Ada gak segelintirnya aku ingat nama jer... muka dan fizikal.... sudah berubah mengikut peredaran masa dan zaman.

Wah... segala kenangan lebih 20tahun lepas mengimbau kembali. Syok bila dikenang dan diimbas.

Ramai yang menetap dan bekerja di KL... so ada masa... ada rezeki... kita pakat2 buat reunionlah pulak.

Facebook mampu mengeratkan dan mengukuhkan silaturahim.

2 comments:

Unknown said...

FB? mmg best! tp i punya dh lama x update.

Anonymous said...

haha.. ayat terakhir tak tahan tu..

 

Blog Template by YummyLolly.com