Pages

Sunday, March 30, 2008

Tambah Lagi

Akhirnya penantian Elin berakhir. Aku dapat sms dari Elin pukul 1.25am tadi cakap... dia dah selamat melahirkan seorang baby boy seberat 3.28kg dan panjang 52cm. Boleh tahan gak panjang. Auni Damia aritu 51cm.

Tahniah dan seronok aku dengar. Dengar orang dapat baby teringin jugak... Tapi, huhuhu. Insyaallah kalau takde aral melintang... esok bolehlah jenguk dia dan adik Efi kat hospital.

p/s baton seseorang telah pun disambut oleh seseorang. siapakah seseorang itu. tungguuuu.

4 comments:

wan said...

selamat dah lagi sorang... syukurr... sapokah yg menerima baton ittew.. oiii aku selalu tetinggal ketapi

iamja77 said...

weii sapa weii.. aku pun tertingggal ketapi.

Anonymous said...

muahahahaha. akhirnya tak tercungap dah aku sbb baton dah ada yg sambut. hooray & tahniah!!

tahniah utk elin & co. baby sgt comeii ok...geram!

Anonymous said...

dah slamat elin banak ek.. alhamdulillah. tade ke gmbr baby, nak la tgk.
congrat's kepada si penyambut baton yuhuuuu....

g-

 

Blog Template by YummyLolly.com