Pages

Thursday, October 12, 2006

Yang Ke 13 Tahun

Happy Birthday To You
Happy Birthday To You
Happyy Birthday To Baby... Ayah Su
Happy Birthday To You.

Ada nak request hadiah ke...??? Janji tak mahal... insyallah boleh ditunaikan. Hehehe.

Nak celoteh skit...

Minggu ni aku dah 24 minggu. Perut kecik jer... ramai gak orang yang tegur perut aku kecik. Tak macam orang mengandung 6 bulan. Masa mengandungkan Adib pun perut aku kecik jer. Time dah sarat cam perut orang mengandung 7bulan. Dengan perut keciklah... ramai orang tak bagi aku tempat duduk dalam LRT. Maybe dorang ingat perut aku buncit je kot.

Ramai lagi orang Malaysia yang kurang keprihatinan. Memang betullah iklan yang Adlin berlakon tu. Kadang2 kita duk depan dia pun... dia boleh buat tak nampak. Kadang2 langsung tak palingkan muka ke arah kita ni. Sabar jelah.

Tapi tak semualah orang Malaysia yang tak prihatin. Ada gak yang prihatin. Alhamdulillah. Kita sedepa dari dia pun sanggup bangun bagi tempat duduk.

Adakah anda prihatin...????


7 comments:

kaezrin said...

aku sokomo prihatin../bukan org pregnant ajer..kalkau ader org tua un or budak2 aku mesti bagi..keculia aku dah tido mati..adoila..tp normally aku tak miss lah org2 pregnant..keculi mung sbb mung duduk depan pintu sokmo dok napok doh...

rina said...

time aku duk depan pintu aku pun x kisah... ni pagi td aku betul2 duk depan batang idong dia... ampehdotcom.

Unknown said...

pasal dlm lrt kita senasib la rina...sedih :(

eh br ari ni i tau u pregnant, wah adib nak dpt adik la ni ye. nampak gaya puasa penuh la thn he he

mom2que said...

dah tau girl ke boy hehehe..

ubisetela said...

ya, saya prihatin (cheh masuk bakul sendiri!)

Next time kannnn... kalau ada yang tak bangun, tambah2 kalau lelaki yang sihat walafiat tubuh badan yang buat poyo je, jangan malu-malu, cakap excuse me mintak tempat duduk dia. Kasi ajar sikit.

rina said...

halogamora : ler... tatau ke... hehehe. memang berazam nak penuh tapiiii...

mommy2afiq : insyallah dapat.... syyyy.

ubisetela : alhamdulillah ada ubi prihatin. tp tulah ubi jauh... tak naik lrt. kalu tak kompem saya dpt tempat duduk ari2kan.

hakim dirani said...

Di Syria wanita memang diutamakan. Kira memang pasti akan diberi tempat duduk, tapi syaratnya perempuan.

Kalau lelaki pula tua pun orang buat tak kisah ja. tak di beri langsung ruang untuk diduduk. Mungkin org tu di sini kuat2 jadi tak payah duduklah.

 

Blog Template by YummyLolly.com